Total Pageviews

Thursday, February 4, 2010

Pengerusi JK Kualiti Fakulti Pendidikan

Mulai 1 feb 2010 sehingga 31 jan 2012 iaitu selama 2 thn saya telah diamanahkan sbg pengerusi JK kualiti yg bertanggunjawab meningkatkan semua aspek kualiti akademik dan pengurusan fakulti. Walaupun tanggungjawab ini agak berat tetapi saya akan berusaha sedaya upaya untuk melaksanakannya InsyAllah. Pengalaman saya terlibat dlm pelbagai JK kualiti peringkat fakulti dan universiti selama ini spr AJK ISO 9001:2000,pengerusi Anugerah Kualiti Naib Canselor(AKNC)fakulti(FP muncul sbg johan UTM 2003), AJK panel AKNC UTM, pengerusi JK pelaksanaan 5S fakulti,juruaudit dalam APA (Audit prestasi Akademik)fakulti/UTM dan sbg auditi APA oleh penilai luar telah sedikit sebanyak memperkayakan pengalaman saya untuk mengetuai JK kualiti ini.

Semoga pengalaman ini saya akan dapat gunakan untuk membantu kearah peningkatan kualiti sekolah SRIH dan SMIH serta semua sekolah dlm rangkaian MUSLEH, insyaAllah.
Saya sentiasa berdoa kehadrat Allah swt agar menerima sedikit amalan baik saya ini sebagai pemberat kpd timbangan amal diakhirat nanti. Ameen Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment