Total Pageviews

Thursday, July 7, 2011

PERHIMPUNAN AHLI TERAS (PAT) IKRAM KEDUA

Pada 2 julai 2011(9pg-1030mlm)telah berlangsung perhimpunan ahli teras (PAT) IKRAM kedua di Dewan Majlis Perbandaran Petaling Jaya (MPPJ)setelah genap setahun penubuhan pertubuhan NGO dakwah, tarbiah dan kebajikan ini di The Mines, Sri Kembangan, Selangor tahun lepas.

Perhimpunan yg menghimpunkan ahli teras seramai lebih kurang 1000 org dari seluruh negara ini bertujuan untuk menilai prestasi aktiviti dakwah, tarbiah dan kebajikan dlm pelbagai wadah IKRAM (spr JK pendidikan, pemuda, wanita,ekonomi, tarbiah, kebajikan, pembangunan masyarakat dsb) yg dilaksanakan oleh ahli ahlinya sepanjang setahun yg lepas.

Mekanisme berbentuk KPI(key performance index) digunakan untuk melaporkan prestasi setiap wadah dan bertujuan untuk mendapatkan maklum balas ahli serta memberi peluang ahli mencadangkan bagaimana dapat dipertingkatkan lagi prestasi semua aktiviti berkenaan dlm masyarakat pada tahun hadapan dan seterusnya.

Disamping itu perhimpunan ini juga dapat mengeratkan lagi ikatan ukhuwah para aktivis dakwah IKRAM dari seluruh negara.

Semoga hasil pertemuan ini akan dapat melonjakkan lagi aktivisme dakwah sekembalinya kita ditempat masing masing nanti. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment